Logroño dag 1 - Reisverslag uit Logroño, Spanje van logronozernike2016 - WaarBenJij.nu Logroño dag 1 - Reisverslag uit Logroño, Spanje van logronozernike2016 - WaarBenJij.nu

Logroño dag 1

Door: Mandy Middendorp

11 Oktober 2016 | Spanje, Logroño

Vandaag maandag 10 oktober hebben zijn we maar de school in Logroño geweest. Daar hebben we een korte toespraak gekregen. Daarna hebben de Spaanse leerlingen de sportactiviteiten voorbereid. Terwijl zij aan het voorbereiden waren, hebben wij, de Nederlandse leerlingen, een korte film gekeken over wijn. Daarna hebben we in 6 teams een soort sport toernooi gedaan. We deden de volgende sporten: volleybal, hockey en voetbal. Je deed elke sport één keer, en dan één van de sporten nog een keer.

Toen dat was afgelopen, hadden we vrij. Om vijf uur moesten we verzamelen bij een kathedraal. Daar werden we weer in dezelfde teams verdeeld. Met die teams moest je kleine raadsels oplossen. Als je het raadsel had opgelost wist je welk gebouw er werd bedoeld. Als je dit wist, moest je daar naartoe. Dan moest je daar een foto maken. Deze foto's moesten zo origineel mogelijk zijn. Op minimaal drie van de zes foto's moest een lokaal iemand staan. Als je naar alle zes de plekken was geweest moest je weer naar een centraal verzamelpunt. Daarna hadden we de avond vrij.

Mandy Middendorp SA4D